محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

حجت الاسلام مختار نظری، مسئول کنگره شهدای روحانی استان مازندران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مازندران، طی لوحی، از زحمات حجت الاسلام محمد صادق فاضل برای برگزاری دومین کنگره شهدای روحانی استان مازندران تقدیر و تشکر کرد. در این لوح آمده است:
«حمد و سپاس بیکران ذات اقدس باریتعالی را سزاست که پروانه‌های جاوید شمع ولایت را فراسوی راهمان قرار داد تا راه را گم نکنیم. سلام بی‌انتهای احد بی‌منتها به انبیاء و اولیاء (ع) که برهان هدایتند و دلیل حکم اله. درود بر رهپویان مسیر قسط و تعالی و سرچشمه فیض «عند ربهم یرزقون» و سلام بر رهنوردان «هفت شهر عشق» و سیراب شوندگان کوثر معرفتن و فروزندگان مشعل هدایت. بی‌شک تجلیل و یادآوری خاطره ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های روحانیان شهید سپاه اسلام، تداعی‌گر یاد دلیرمردانی است مخلص که با نثار خون پاک خود بذر انقلاب را آبیاری نمودند. انسان‌های وارسته‌ای که در طول 8 سال دفاع مقدس با ایثار و جانفشانی‌های خود توانستند از سنگر عقیده‌ و ایمان دفاع نمایند که این تجلیل خود کمتر از خود شهادت نیست، لذا بر خود فرض می‌دانم به پاس تجلیل از ستارگان آسمان شهادت، از شما سرور گرامی که انتقال فرهنگ شهادت و مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را وجهه همت خویش قرار داده و در هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن دومین کنگره شهدای روحانی مازندران تلاش مجدّانه داشته‌اید صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده و توفیقات روز افزونتان در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم».

۹۲/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی