محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

جلسه مدیران مدارس علمیه استان مازندران

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

جلسه مدیران مدارس علمیه استان مازندران با حضور معاونین پژوهش مدارس سطح دو و سه با موضوع «حضور حداکثری طلاب در جشنواره علامه حلی استان مازندران» تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد صادق فاضل بیان داشت: مدرسه علمیه فیضیه مازندران در سال گذشته تعداد 36 اثر به جشنواره علامه حلی ارسال کرد، و از این جهت، پس از مدرسه سفیران هدایت ساری، رتبه دوم استان را دارد.

ما حدود سه سال در مدرسه فیضیه کار کردیم تا پژوهش را در میان طلاب جا بیاندازیم و در سال گذشته زحمات ما ثمر داد و توانستیم 36 اثر به جشنواره علامه حلی ارسال کنیم. با توجه به این آمادگی، امسال پژوهش را در مدرسه الزامی کردیم.

ایشان در باره اثر پژوهشی گفت: مراد از اثر پژوهشی، مقاله، کتاب، رساله، نرم افزار و دیگر آثار پژوهشی است.

معاون پژوهش مدرسه فیضیه با بیان روند پژوهش در این مدرسه توضیح داد: طلاب موضوع را به همراه استاد راهنما به شورای پژوهشی ارائه می کنند. در صورت تصویب موضوع، از طلاب طرح تحقیق خواسته می شود. طرح تحقیق مشتمل بر بیان مسئله، ضرورت، سؤالات اصلی و فرعی، فهرست مطالب و منابع است. طرح تحقیق نیز در شورای پژوهشی بررسی می شود و در صورت تصویب فعالیت اصلی طلاب آغاز می گردد.

وی در باره فعالیت معاون پژوهش گفت: من دو ساعت و نیم در طول روز در مخزن کتابخانه حضور دارم برای مشاوره به طلاب. این زمان منهای زمانی است که در ساعات متفاوت به طلاب مشاوره می دهم.

۹۴/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی