محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

مدیریت مدرسه امام حسن مجتبی (ع) ـ زرگرشهر از حجت الاسلام محمد صادق فاضل برای برگزاری دوره روش تحقیق در این مدرسه دعوت کرد.
حجت الاسلام محمد صادق فاضل در این خصوص گفت: در این دوره که 10 ساعت پیش بینی شده است، طراحی تحقیق و ساختار مقاله، به صورت کارگاهی به طلاب مدرسه این مدرسه آموزش داده خواهد شد.
وی بیان داشت: با توجه به وجود مشکل «ترس از نوشتن» در طلاب نوقلم، در این دوره، جهت مأنوس شدن طلاب با نوشتن، گزارش نویسی نیز کار خواهد شد.
معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران در تبیین شیوه برگزاری این دوره گفت: آموزش در این دوره به سبک مهندسی معکوس است. بدین صورت که یک مطلب خام (کپی برداری شده از اینترنت) در اختیار طلاب قرار داده می شود. طلاب محترم باید در طول کارگاه، آموزش های خود را بر روی آن پیاده کرده، آن مطلب خام را به یک مقاله ساختارمند تبدیل کنند.
وی ابراز امیدواری کرد، با وجود طلاب مستعد در این دوره، بتوان چند مقاله ساختارمند و وزین به جشنواره علامه حلی از مدرسه امام حسن مجتبی (ع) ارسال کرد.

۹۵/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی