محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

اردوی آموزرشی تفریحی شبکه صالحین حوزه امام خامنه ای (مد ظله العالی) شهرستان بابل برگزار شد.
در این اردو که در امامزاده صالح روستای هتکه پشت برگزار شد، حجت الاسلام محمد صادق فاضل برای مربیان و سرگروه های طرح صالحین و فرماندهان پایگاه ها حوزه امام خامنه ای (مد ظله العالی) به ایراد سخنرانی پرداخت.
سرمربی حوزه امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این جلسه، پس از بیان تاریخچه شجره طیبه صالحین و تشریح برنامه های آن، گفت: شما مربیان و سرگروه ها برای اداره حلقه های خود، هم از لحاظ قالب (روش سخنرانی، روش تدریس و ...) به آموزش احتیاج دارد و هم از لحاظ محتوا نیاز به تغذیه فکری. ان شاء الله به کمک فرمانده حوزه، این آموزش ها و محتواها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام محمد صادق فاضل ادامه داد: ولی قبل از هر چیز باید تصمیمی بگیرد، آن هم اینکه در راه خدا جهاد کنید. خداوند می فرماید: «من جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا». تنها از این طریق است که می توانید در تربیت جوانان موفق شوید. خداوند در این آیه وعده یاری به جهاد کنندگان را داده است. مطمئن باشید از آنجا که «ان الله لا یخلف المیعاد» (خداوند خلف وعده نمی کند) اگر شما جهادگونه عمل کنید، تمامی شرایط برای فعالیت شما مهیا خواهد شد، هم امام جماعت مسجد و هیئت امناء همراه شما خواهند شد، جوانان به سمت شما خواهند آمد و هزینه مالی برنامه شما هم تأمین خواهد گشت. این امور برای خدای متعال کاری ندارد. فقط شما باید تصمیم به عمل کردنِ جهادگونه بگیرید.
وی در تشریح جهاد گفت: کار کردن در قرآن در سه رتبه دسته بندی می شود: در رتبه اول «عمل» وجود دارد که به معنی انجام کار است. در رتبه دوم «سعی» است که به معنی به کار بردن تمام نیرو برای انجام کار است. و رتبه سوم «جهاد» است که به معنی خریدن وقت و توان برای به کار بردن تمام نیرو برای انجام کار است.
استاد مدرسه علمیه فیضیه مازندران در پایان گفت: شما تصمیم به جهاد بگیرید، آموزش های لازم برای اداره حلقه و تغذیه فکری را من به عهده خواهم گرفت.

۹۵/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی