محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل، در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم از استاد حجت الاسلام محمد صادق فاضل تقدیر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین پوراکبر در این تقدیر نامه آورده است:
«تکامل و تعالی، بهروزی و خوشبختی، پیشرفت و سعادت، پرواز و اوج گیری انسان و انسانیت در همیشه تاریخ مرهون تلاش و اخلاص و فداکاری و جانباری اولیای الهی در مسیر تعلیم و تزکیه بشر بوده و هست.
معلمان صدیقی که برای رساندن انسان ها به گنج سعادت، رنج هدایت کشیده اند و برای گشودن پنجره خوشبختی به روی انسان ها هزاران سختی دیده اند در این مسیر تنها با خدای خویش معامله کرده اند و بس.
و امروز شما عزیزان گرامی تداوم بخش این مسیر و آن معلمان مخلص هستید.
ضمن بزرگداشت خاطره معلم شهید استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم و تقدیر و سپاس از تلاش مخلصانه و مجدّانه شما استاد گرانقدر، از خداوند منان مسئلت داریم که توفیق، هماره رفیق طریقتان باشد و در سایه عنایات خاصه امام عصر (عج)، سعادت و سیادت تان روز افزون.»

۰ نظر ۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۸

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، طی حکمی حجت الاسلام محمد صادق فاضل به سمت فرمانده پایگاه بسیج طلاب اساتید بابل منصوب کرد. در این حکم آمده است:

«نظر به مسئولیتهای خطیر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنا به پیشنهاد سازمان بسیج طلاب و روحانیون ـ نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا، به موجب این حکم، جنابعالی به سمت فرمانده پایگاه بسیج طلاب اساتید بابل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال و نصب العین قرار دادن تقوی و جهاد فی سبیل الله، تحت عنایات حضرت بقیة الله الأعظم (عج)، توجه به منویّات و وصایای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولی فقیه مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) در رعایت موازین شرعی و سلسله مراتب تشکیلاتی و ضوابط و مقررات سپاه موفق باشید.»

۰ نظر ۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۰۸