محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شورای جشنواره علامه حلی (ره) استان مازندران با حضور حجت الاسلام محمد صادق فاضل تشکیل شد.
قائم مقام پژوهشکده فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل در این جلسه بیان داشت: در ارزیابی آثار پژوهشی نباید طلاب را به مثابه پژوهشگز فرض کرد و آثار آنها را همانند آثار علمی پژوهشی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام محمد صادق فاضل افزود: باید کسانی آثار جشنواره علامه حلی (ره) استان را ارزیابی کنند که در متن طلاب باشند و با مقالات طلاب مدارس درگیر باشند.
کارشناس پژوهش حوزه علمیه شهرستان بابل ادامه داد: با نگاه به مقالاتی که مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند می توان به راحتی فهمید، آثاری به مرحله داوری رسیدند که استاد راهنما داشته اند که آنها را در مسیر پژوهش کمک کند.

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۴

خبر برگزاری اولین جلسه دفاعیه سطح سه شهرستان بابل، همراه با مصاحبه با حجت الاسلام محمد صادق فاضل در خبرگزاری رسا انعکاس پیدا کرد.
http://www.rasanews.ir/textversion/detail/news/324963/2004

۰ نظر ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۶

در سومین جلسه شورای پژوهشی فقه پژوهشکده فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل، حجت الاسلام محمد صادق فاضل، گزارشی از برگزاری جلسه دفاعیه پایان نامه شهرستان بابل ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که در پایان شهریور سال جاری، دومین جلسه دفاعیه شهرستان بابل برگزار شود.
دبیر جلسه، همچنین گزارشی از ارزیابی آثار اولین جشنواره علامه حلی استان مازندران ارائه داد و از موفقیت مقالات فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل در این جشنواره خبر داد.


۰ نظر ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۸

دومین جلسه شورای پژوهشی ادبیات عرب پژوهشکده فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل در اتاق جلسات پژوهشکده فقهی برگزار شد.
در این جلسه، حجت الاسلام محمد صادق فاضل از مدیران مدارس علمیه شهرستان بابل درخواست کرد تا طلاب پایه اول تا سوم را برای پژوهش در زمینه ادبیات تشویق کنند.
دبیر شورای پژوهشی ادبیات عرب، به مدارس اعلام کرد که پژوهشکده آمادگی برگزاری نشست علمی برای آثار پژوهشی طلاب مدارس علمیه را دارد.

۰ نظر ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۱

حجت الاسلام محمد صادق فاضل، در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی تخصصی پژوهش، ویژه طلاب مدرسه امام حسن مجتبی (ع) و روحیه، صبح امروز، کارگاه شرح نویسی بر روایات را برگزار کرد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مهدی هدایت زاده گنجی، استاد سطح عالی مدرسه علمیه فیضیه مازندران، شیوه شرح نویسی بر روایات را برای حاضرین تشریح کرد.

۰ نظر ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۸

اولین جلسه دفاعیه پایان نامه سطح سه شهرستان بابل در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار شد.
حجت الاسلام محمد صادق فاضل در این خصوص گفت: در حال حاضر جلسه دفاعیه فقط در چهار شهرستان قم، اصفهان، اهواز و بابل برگزار می شود و این برای شهرستان پر افتخار بابل یک مزیت است.
وی افزود: این جلسه در پی تلاشهای معاونت پژوهش مدرسه علمیه فیضیه با همکاری پژوهشکده فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل، و موافقت مدیر مدارج علمی حوزه های علمیه، برگزار گردید.
معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه گفت: در اولین جلسه دفاعیه دو تن از فضلاء شهرستان بابل با نامهای سید مصباح الهدی جبارزاده و مصطفی قربان تبار اسبو از پایان نامه های خود دفاع کردند و موفق به کسب مدرک سطح سه شدند.

۰ نظر ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۹