محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

پنجمین نشست از سلسله نشست های علمی پژوهشگران حوزه علمیه شهرستان بابل، با موضوع  «بررسی موضوعی خطبه غدیر پیامبر (صلی الله علیه و آله)» ، با ارائه پژوهشگر آن، حجت الاسلام و المسلمین یونس حبیبی، برگزار شد.
این پژوهش که در قالب کتاب «پیام ماندگار غدیر» چاپ و منتشر شد، توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نیرومند ارزیابی گردید.
دبیر علمی این نشست، چناب حجت الاسلام محمد صادق فاضل، در ابتدای این نشست و قبل از تشریح جلسه بیان داشت: 
«تحقیق و پژوهش مایه حیات علم است و در سایه آن مباحث علمی گسترش یافته و پر شاخ و برگ می شوند. تحقیق، علم و آگاهی را پر دامنه و گسترده می سازد و بدون آن رکود و حتی مرگ علمی پدید می آید. چه بسیارند اصول و قوانین و حتی نظریاتی که در سایه پژوهش روشن می گردند و یا با دفع حشو و زوائد و دقت های پژوهشی ارزش و مرتبتی جدید پیدا می کنند. بر همین اساس است که رهبر فرزانه می فرماید: «ای کاش از اوّل انقلاب، یک صد نفر از قبیل شماها پیدا می شد که نه به جنگ کار داشتند و نه به دولت، می رفتند می نشستند و این مسائل را برای نظام اسلامی تحقیق می کردند»

۹۴/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی