محمد صادق فاضل

بایگانی

اوقات شرعی

برگزاری هشتمین نشست علمی پژوهشگران شهرستان بابل

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

هشتمین نشست علمی پژوهشگران شهرستان بابل در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار شد.
در این جلسه که از طرف پژوهشکده فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل منعقد گردید، حجت الاسلام هادی قنبری پایان نامه سطح سه خود را ارائه داد و این پایان نامه از طرف حجت الاسلام و المسلمین محمد گلایری ارزیابی گردید.
حجت الاسلام محمد صادق فاضل، در ابتدای این جلسه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سه حیطه فعالیت برای حوزویان به وجود آمد. برخی از حوزویان پس از پیروزی انقلاب سراغ فعالیت های اجرایی رفتند. برخی به تبلیغ پرداختند ولی عده کمی وارد حیطه پژوهش شدند. که علت آن هم، مهم جلوه کردن امور اجرایی و تبلیغ، و همچنین مشکل بودن پژوهش است.
دبیر هشتمین نشست علمی افزود: با توجه به این خلأ موجود، حوزه علمیه شهرستان بابل تصمیم گرفت با همکاری معاونت پژوهش مدرسه فیضیه یک واحد پژوهشی مستقل برای ترویج و آموزش پژوهش به طلاب و حوزویان تأسیس کند. از همین رو، در دی ماه 92 پژوهشکده فقهی حوزه علمیه شهرستان بابل تأسیس شد.
قائم مقام پژوهشکده فقهی در ادامه گفت: پژوهشکده فقهی برای ترویج و آموزش پژوهش نشست های علمی را تشکیل داد که این هشتمین نشستی است که برگزار می شود.
در ادامه، حجت الاسلام قنبری پایان نامه خود را ارائه داد و پس از ایشان حجت الاسلام و المسلمین گلایری این اثر پژوهشی را نقد کرد.

۹۵/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی